2014. július 19., szombat

Kezdjük rögtön egy könyvvel... Tim Davys: A halállista

Pár éve láttam meg a borítót a metrón, és mivel eleve plüssgyűjtő és medve fan vagyok, így elhatároztam nem érdekel miről szól, nekem kell ez a könyv. És nem bántam meg fantasztikusan jó sztori! Nekem különösen tetszett, hogy az író a beékelt jellemrajzokkal fokozza a feszkót a főszál történéseiben és alig várod, hogy ismét ott tarts, hogy mi lesz a halállistával! Tim Davys nagyszerű munkát végzett! Alig várom, hogy kezembe vegyem a következő könyvét.. A lefejezett keselyű rejtélye hasonló jókat ígér! :)
Ha szeretitek a plüssállatokat, és a jó krimiket, akkor mindenképp olvassátok el!! :)
Halállista én így szeretlek! :)
Egyszerűen imádom, plüssállatok és alvilág? Vicces és érdekes elegy! :)

Utószó:
Medve Erik és Ede igazi jó maci testvérek! :) Hiába egymás ellentétei mégis csak ikrek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése